Alla inlägg den 16 februari 2014

Av yearofsuccess - 16 februari 2014 20:22

A men tja!


Februari tickar på, tydligen har jag inte hunnit skriva så mycket, men tänker inte be om ursäkt för det, det blir som det blir:)

Kurserna rullar på, men jag pluggar inte så mycket än, typ inget alls för att vara mer exakt. Lär jag ångra längre fram, haha!


I fredags var det ju alla hjärtans dag, det var trevligt...:) Blev hämtmat från erssons, massa mys, rosor och en gäst -vi är hundvakt nu en vecka fram åt en söt liten tax! Är jättekul när hon är här, men jobbigt också. Skulle inte vilja ha en hund själv i dagsläget, men kanske när jag blir gammal och ändå är inrutad med massa rutiner.


Idag har jag tränat, ett riktigt bra medelpass på Friskis! Bra musik var det oxå!!! Allt blir så mycket roligare då:D

Nu ska jag och pojkvännen fika lite innan det är dags att bänka sig i soffan framför nån sci-fi-rulle, vilket inte alls är min cop of tea, får se om jag hittar på nåt annat...!


Ha det fint! Skickar med en länk till en sjukt medryckande låt från träningspasset idag -enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=2BMSqCvyCEA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer jag skriva om mina framgångar 2014!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards