Alla inlägg den 2 februari 2014

Av yearofsuccess - 2 februari 2014 20:02

Men hello!

Nu händer det grejjer! Fullt ös med jobb, plugg och socialt umgänge:) Den här veckan har bestått i:

-1 möte med styrelsen jag sitter i

-1 föreläsning (och 1 missad)

-1 pass på gymmet (i know, det är för lite)

- 1 intro-träff för mentorskapprogrammet jag ska delta i

- 1 kväll med sjukt rolig stand -up (!)

- mm!

 

Dagarna går på jobbet, och kvällarna fördrivs med andra aktiviteter...ibland känns det som att jag har tagit på mig för mycket den här våren, men jag kör så länge jag orkar och ser var jag landar. Idag blev det i alla fall en fika på Vurma, ett ställe jag velat gå till men inte blivit av. De hade sjukt goda kladdekakemuffins med hallon och nå frön på!!!! De var ju rent av nyttiga:P

 

Imorgon blir det jobb+föreläsning igen, har laddat genom att faktiskt läsa läsanvisningarna för första gången! Så det kan ju inte gå annat än bra;) Nu blire soffmys till nån film med min kära man.

 

Trevlig vecka! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer jag skriva om mina framgångar 2014!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards