Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Rul

Av yearofsuccess - 20 januari 2014 18:33

Det börjar med strul att bli med blogg, sjukt svårt det här med bloggens utseende! Jag vill också ha en schysst sida med bild och text och snygg lay-out, dream on asså...Jag är egentligen väldigt oteknisk och allmänt ointresserad av datorer, vill bara att det ska funka liksom. Hur tänkte jag då när jag starta en blogg? Aja det här lär bli en följetång, med wtf det kan inte bli värre iaf;)


Idag var det back to work efter några veckors härlig ledighet efter jul och nyår. Har kommit på att det är rent hälsosamt att åka bort några veckor under vintern. Här i kalla mörka Sverige får vi ju D-vitaminbrist under vinterhalvåret vilket ökar risken för osteoporos (benskörhet) för ffa oss kvinnor. Så nu har jag en bra ursäkt för att åka utomlands till sol&värme varje vinter (om man nu ens ska behöva en). 


Jobbet var ungefär som vanligt, ingen ide att beskriva det närmare:p När jag kom hem blev det en stor kopp te med ingefära och honung, kände mig lite hängig, hoppas det bara är jet-lagen som sitter i! Pallar inte bli sjuk nu lagom när jag ska jobba och dessutom börja läsa lite kurser under våren. Mer om det senare kanske...Hur som helst blir det en lugn kväll framför guldbaggegalan ikväll, måste ladda batterierna inför morgondagen och förhoppningsvis träningsstart i veckan!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yearofsuccess - 16 februari 2014 20:22

A men tja!   Februari tickar på, tydligen har jag inte hunnit skriva så mycket, men tänker inte be om ursäkt för det, det blir som det blir:) Kurserna rullar på, men jag pluggar inte så mycket än, typ inget alls för att vara mer exakt. Lär jag ...

Av yearofsuccess - 2 februari 2014 20:02

Men hello! Nu händer det grejjer! Fullt ös med jobb, plugg och socialt umgänge:) Den här veckan har bestått i: -1 möte med styrelsen jag sitter i -1 föreläsning (och 1 missad) -1 pass på gymmet (i know, det är för lite) - 1 intro-träff för...

Av yearofsuccess - 22 januari 2014 17:25

Hej! Ja jävlar vad successfull det här året börjad...jag är snorförkyld!!! Idag känns det inte så lyckat, men året började faktiskt helt underbart;) Jag och killen var i Thailand 2 veckor och det är den bästa semestern jag varit på! Trots att jag f...

Av yearofsuccess - 19 januari 2014 11:22

Hej bloggen! Yup jag kan säga det jag med nu, för jag har startat en blogg! Jag har kännt att jag vill ha ett ställe att skriva av mig lite ibland, och ja here it is!  Jag döpt bloggen till "yearofsuccess", för jag vet att 2014 kommer bli ett grymt...

Presentation

Här kommer jag skriva om mina framgångar 2014!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards